Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata.
Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.
Home
»
Informatii generale
Informatii generale
OFERTE SPECIALE - Pentru unele programe turistice pot fi lansate oferte speciale. Acestea nu sunt valabile retroactiv.ASIGURARI - Asigurarea storno este facultativa si va protejeaza de plata penalitatilor in cazul in care, din diverse motive, nu mai puteti calatori, in conditiile prevazute de asiguratorul la care apelati. Va recomandam sa incheiati aceasta asigurare in agentie, odata cu incheierea contractului de comercializare a serviciilot turistice. Asigurarea medicala este, in cazul majoritatii destinatiilor, facultativa. Va protejeaza in cazurile nedorite de accident sau boala. Se achita in afara pretului excursiei. Asigurarea se incheie intre turist si compania de asigurari (detalii la agentie).DOCUMENTE DE CALATORIE - Participarea la programul turistic se poate face in baza unui act de identitate valabil. Informatii cu privire la conditiile de calatorie intr-o anumita tara, puteti obtine de la ambasada tari respective. In cazul pierderii documentelor de calatorie, turistul este obligat sa obtina un document provizoriu, pe cheltuiala sa.TRANSPORT AERIAN - Programele turistice cu transport aerian pot fi organizate cu curse regulate sau curse charter. Serviciile din avion pot diferi in functie de tipul zborului si de compania aeriana. ANDRADA TOURS nu poate influenta calitatea serviciilor din avion. Companiile aeriene isi rezerva dreptul de a schimba orarul de zbor. ANDRADA TOURS nu isi asuma raspunderea pentru aceste schimbari sau intarzieri, acestea se vor rezolva in conformitate cu regulile companiei aeriene. Daca turistul pierde avionul din vina lui, nu are dreptul la despagubire. In cazul in care se pierde bagajul in timpul calatoriei, turistul va face o plangere la reprezentanta companiei de zbor. Daca cumparati numai transportul cu avionul, inainte de intoarcere va rugam sa va interesati la reprezentantul local al companiei in legatura cu ora de plecare. Repartizarea locurilor se face la imbarcare in avion (check in). Va atragem atentia ca imbarcarea (boarding) se termina cu 50 min. inainte de decolare. Daca sositi dupa aceasta ora, ANDRADA TOURS nu isi asuma nici o raspundere. Copiii intre 0-2 ani calatoresc gratuit, fara a utiliza loc separat.TRANSFERURI - Transferurile se pot efectua cu autocarul, minibusul, sau autoturismul, inclusiv taxi. In timpul transferului turistii raspund de propriile bagaje. AUTOCARE - Transportul turistilor il asiguram cu autocare proprii sau apartinand unor transportatori autorizati. Autocarele sunt clasificate, fiind dotate cu instalatie audio-video, aer conditionat si toaleta. Este posibil ca in cazuri deosebite, sa fie necesara schimbarea autocarului prevazut initial pentru desfasurarea calatoriei. In astfel de situatii este posibil ca autocarul sa nu beneficieze de toate dotarile initiale (video, toaleta, etc.). Pentru asigurarea confortului optim, recomandam turistilor sa nu foloseasca toaleta din autocar decat in cazuri de urgenta. Programul curselor prevede opriri suficiente, in parcari dotate cu toaleta, iar insotitorii pot decide oprirea autocarului si in afara programului stabilit. Punctele de imbarcare si orele de plecare sunt prevazute in programul excursiei. Locurile in autocar se ocupa in ordinea inscrierii. Locurile se pot modifica pana la data plecarii, prin renuntarea la calatorie sau prin inscrieri suplimentare, in cazul familiilor sau grupurilor. In cazul in care se va schimba tipul autocarului, turistul va primi locul cel mai apropiat de cel rezervat, chiar daca numarul acestuia nu va fi acelasi.FERRY BOAT - Intre insule si continent orarul vapoarelor depinde de companiile de navigatie si nu poate fi corelat in toate situatiile cu mersul avioanelor sau al autocarelor, de aceea pot interveni perioade de asteptare. Pe vapoare bagajele sunt depozitate in comun; va recomandam sa pastrati asupra dvs. bunurile de valoare. HOTELURI - In materialele informative ale ANDRADA TOURS, clasificarea hotelurilor se face in conformitate cu clasificarea din tara respectiva. In diferite tari, aceasi categorie inseamna alta calitate. Clasificarea nu corespunde intotdeauna cu clasificarea de la noi. Dimensiunile, dotarile si orientarea camerelor nu este asemanatoare nici la hoteluri de aceeaşi categorie. Cazarea se face de obicei in camere standard. Impartirea camerelor este dreptul exclusiv al receptiei, asa ca nu garantam indeplinirea unor cereri speciale. Conform uzantelor internationale, camerele pot fi ocupate in intervalul orar 14.00 - 18.00 in ziua sosirii si trebuie eliberate pana la ora 12.00, ziua plecarii. In unele hoteluri exista posibilitatea de a ramane in camera si dupa aceasta ora, cu achitarea unei suprataxe. Patul suplimentar nu este de obicei la fel de comod ca unul normal. Dimensiunile si confortul camerelor cu pat suplimentar nu corespund intotdeuna cu cele ale camerelor standard. Camerele cu un singur pat (single) sunt de obicei mai mici si nu intotdeuna au o asezare avantajoasa. Pentru camerele care au vedere partial sau total spre mare se poate percepe o suprataxa, exceptand hotelurile unde acest lucru nu este mentionat. In situatia aceasta insa nu putem garanta camera cu vedere spre mare. In situatii cu totul deosebite ne rezervam dreptul de a schimba hotelul cu unul de aceeasi categorie.VILE - Vilele se compun din studiouri(camere) si apartamente. Studiouri: o incapere cu pat si bucatarie, grup sanitar propriu (dus, WC). Bucataria este utilata in functie de numarul de turisti si se pot prepara in ea mancaruri simple. Apartamente: sunt compuse din unul sau doua dormitoare (in functie de capacitate), living in care sunt 1-2 paturi extensibile si unde se gaseste si bucataria, grup sanitar propriu (dus, WC). In cazul vilelor, de regula nu exista prosoape si hartie igienica. Va recomandam sa luati cu dvs. prosop de bucatarie, detergenti si hartie de toaleta. De regula, bucatariile sunt dotate cu plita electrica, frigider, ghiuveta, vesela. In cazul in care rezervarea a fost facuta pentru vila no name, nu ne stau la dispozitie descrieri sau fotografii, dar calitatea acestora nu va fi mai slaba decat cea stipulata in contract.APARTHOTELURI - Aparthotelurile ofera in general camere sau apartamente complet utilate, completate cu servicii asemanatoare hotelurilor (receptie, curatenie, etc.), detaliile fiind mentionate pentru fiecare oferta.AER CONDITIONAT - Utilizarea aerului conditionat, acolo unde exista, poate fi inclusa in tarif sau se poate achita suplimentar, conform programului turistic. In unele hoteluri aerul conditionat este comandat centralizat si numai intre anumite ore, sau sezonier. Economia de energie sau problemele tehnice pot face aerul conditionat nefunctional, pentru perioade scurte de timp.CONSTRUCTII - In statiuni, in apropierea locurilor de cazare, pot incepe constructii sau reparatii la constructii despre care, la redactarea ofertelor, nu am avut cunostinta. In cazul in care aflam despre asa ceva, va anuntam.DISTANTA FATA DE DE PLAJA - Distanta de plaja este cea din punctul cel mai apropiat de plaja al locului de cazare si plaja, in linie dreapta. Distanta data este orientativa.PISCINA - In prezentarea locurilor de cazare se mentioneaza existenta piscinelor, precum si conditiile de acces. Piscinele din apropierea vilelor se pot utiliza de cele mai multe ori contra unei consumatii.UMBRELE SI SEZLONGURI - Despre folosirea umbrelelor si a sezlongurilor puteti afla mai multe din programele turistice, la descrierea hotelurilor. In functie de ocuparea hotelurilor este posibil, cateodata, sa nu fie suficiente umbrele si sezlonguri.MASA - Mesele nu contin, in general, consum de bauturi, in caz contrar specificam aceasta separat. Daca doriti in primul rand sa gustati din specialitatile locale, alegeti-va cazare fara masa, sau numai cu mic dejun! Demipensiunea (mic dejun si cina) incepe in ziua sosirii cu cina si se termina in ultima zi cu micul dejun. In caz de sosire tarzie, cina neutilizata se poate inlocui, de regula, cu pranzul de a doua zi. In cazul in care exista aceasta posibilitate si turistul nu s-a folosit de acest serviciu, dupa sosirea in tara acest fapt nu poate fi motiv de reclamatie. Multe hoteluri ofera masa in regim bufet, adica ne servim singuri cu mancarea aleasa. In caz de masa a la carte, mancarea va fi servita de ospatar. Cantitatea de mancare si varietatea felurilor depinde de categoria hotelului si de obiceiurile locale. Micul dejun continental contine: bauturi calde, produse de panificatie, unt si gem. La cel continental imbunatatit se mai adauga la acestea branzeturi si sunca. La cazarile de categorie inferioară de obicei nu este mancare diversificata. Nu uitati, la cina trebuie sa va imbracati corespunzator; de obicei, nu veti fi primiti la masa in haine de plaja. Va atragem atentia ca la cazarea in hotel, nu este permis sa aduceti mancare si bautura din afara, in camere. Amanunte despre masa in regim all inclusive veti gasi in oferte, la fiecare hotel in parte. Consumul de bauturi incluse se rezuma la bauturi alcoolice si nealcoolice locale. Pretul serviciilor precum si serviciile ce pot fi utilizate depind de categoria hotelului. Pentru servicii neutilizate, nu se acorda restituiri din pret.APA SI IGIENA - De regula nu recomandam consumul apei de la robinet. Calitatea si gustul apei sunt schimbatoare, de aceea recomandam sa consumati apa imbuteliata. La hoteluri si apartamente sunt folosite boilere cu panouri solare, de aceea, in anumite perioade, mai ales cand consumul este mare, este posibil sa curga numai apa calduta. In unele statiuni, din cauza climei, insectele (tantari, viespi, albine etc.) va pot cauza neplaceri; in astfel de cazuri folositi aparate si substante deratizante. ANDRADA TOURS nu raspunde pentru aparitia insectelor si acest fapt nu poate fi motiv pentru reclamatii.INSOTITORI DE GRUP SI REPREZENTANTI LOCALI - In cazul excursiilor in circuit, insotitorul de grup va fi pe toata perioada cu grupul. In cazul transportului cu autocarul, grupul beneficiaza de serviciile unui insotitor; acesta poate avea, uneori, si calitatea de conducator auto. La sejururi, asiguram reprezentant local in statiunile mentionate in oferte. Acestia sunt vorbitori de limba romana, care pot fi contactati telefonic si va pot ajuta in rezolvarea problemelor ivite. Informatiile cu privire la excursiile optionale (program, preţ) le primiti de la reprezentantul local. Inscrierea si plata acestora se va face la fata locului. Pentru excursii optionale, toata raspunderea este suportata de agentiile noastre partenere. Reprezentantul nostru local nu participa la toate excursiile. In cazul unui numar insuficient de turisti inscrisi, excursia poate fi contramandata. Este posibil ca turistii romani sa participe la excursii impreuna cu turisti de alte nationalitati (in acest caz ghidajul va fi si in limbi straine: ex. engleza). Conform legislatiei locale, la situri arheologice si muzee, pot face ghidaj numai ghizii locali, reprezentantul ANDRADA TOURS putand doar traduce.REZERVARI - Rezervarea o puteti face personal la sediul agentiei,online pe site sau prin e-mail. Rezervarea este valabila cu plata avansului, in conditiile din contract. In cazul in care nu se respecta termenele de plata, ne rezervam dreptul sa anulam rezervarea. La ofertele speciale nu se achita integral.CERERI SPECIALE - Asa numitele cereri speciale (cazare la parter, camere alaturate ...) vor fi rezolvate in limita posibilitatilor sau vor fi transmise agentiilor partenere, dar pentru indeplinirea acestora nu ne asumam raspunderea. In cazul in care aceste solicitari nu au fost indeplinite, turistul nu poate cere despagubiri. DURATA SEJURULUI - Durata sejurului este cea prezentata in oferte si prevazuta in contract. La transportul cu avionul sau cu autocarul pot aparea intarzieri din cauza unor probleme mecanice, conditii meteo sau probleme de trecere a frontierei. Aceste probleme trebuie luate in calcul si la drumul de intoarcere, asa incat va rugam sa va programati eventualele intalniri importante avand in vedere acest lucru. Prima si ultima zi din sejur sunt destinate calatoriei.INTRERUPEREA EXCURSIEI - In cazul in care, din orice motiv, doriti sa va intrerupeti sejurul, va rugam sa anuntati reprezentantul nostru local. De obicei, intreruperea sejurului implica cheltuieli suplimentare (transfer, alt bilet de avion, etc.) care trebuie achitate la fata locului. Pentru servicile neutilizate nu se acorda despagubiri.ALTE INFORMATII - Descrierile din oferte corespund conditiilor de la data editarii. Fata de acestea pot interveni schimbari (orarul vapoarelor, servicii hoteliere, constructii), despre care ne vom informa turiştii. In situatia in care programele sunt anulate din diverse motive, vom depune toate eforturile pentru a va asigura un program echivalent.